Miejsce pracy: Praca zdalna
Wymagania:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta w dziale handlowym, umiejętność pozyskiwania klientów oraz utrzymania sprzedaży z wykorzystaniem telefonu
- umiejętność pracy z bazami danych w programie CRM
- wiedza z zakresu technik sprzedaży i negocjacji
- duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, sumienność
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- bardzo duża motywacja
- odporność na stres
Oferujemy:
- samodzielne stanowisko, rozwijające i ambitne projekty
- specjalistyczne szkolenie produktowe wraz z wdrożeniem
- bonusy oraz prowizję - bez ograniczeń
- bogaty pakiet świadczeń pracowniczych m.in., karnet Multisport, dofinansowanie do wczasów, nauki jęz. angielskiego, bony świąteczne, imprezy integracyjne i inne
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
CV wraz z klauzulą RODO o treści : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)” proszę przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego, lub na nasz adres e-mail.